جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکیه بر سنت الهی و مردم رمز موفقیت امت اسلامی است، گفت: مقاومت اسلامی در حقیقت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت گام بردارند، در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌توانند پیروز شده و این رژیم را سر جای خود بنشانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمدباقر قالیباف،  رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود، به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه غزه و سرزمین های اشغالی فلسطین، به امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مقاومت در حقیقت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی و با تکیه بر مردم گام بردارند، در مقابل رژیم اشغالگر، نسل‌کش و جنایتکار با همه تجهیزات، امکانات و همچنین حمایت غرب و در رأس آن آمریکا با وجود محاصره کامل آن منطقه، می‌توانند پیروز شده و این رژیم اشغالگر را سر جای خود بنشانند.

وی افزود: امیدوارم به این درس که تکیه بر سنت الهی و مردم به عنوان رمز موفقیت امت اسلامی دارد، توجه کنیم زیرا ما نمونه آن را در دهه ۶۰ میلادی نیز مشاهده کردیم؛ در آن زمان کشورهای عربی ۵ روز هم نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند در حالی که امروز مردم غزه با مقاومت توانستند پیروز شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از خداوند بزرگ صبر و اجر جزیل برای تمام خانواده‌های شهدای این ۱۰ روز مقاومت فلسطین مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha