چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود و امت اسلامی ایران هیچ‌گاه این فتح بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: امت اسلامی ایران هیچ‌گاه  این فتح بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه این نبرد بیش از ۲۰ روز به‌صورت مستمر همراه با محاصره دشمن به طول انجامید، ولی در نهایت به همت رزمندگان اسلام توانستند ۲۰ هزار نفر نیروی بعثی را به اسارت درآورند و ۵ هزار کیلومترمربع از زمین‌های ایران اسلامی را از لوث وجود بعثی‌ها پاک‌کنند، به همین دلیل فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود.

 آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: سرزمین مقدس خوزستان، شهر هویزه، پادگان حمید، جاده اهواز خرمشهر و بسیاری از روستاهای آزادشده وجب به وجب با خون شهدای دلاور ایران‌زمین آزاد گردید.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر اوج پیروزی ما در جنگ با رژیم بعث عراق بود که این لطف خداوند به ملت ایران به ازای صبر، استقامت، پایداری و فداکاری جوانان است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان خوزستان تصریح کرد: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ کشور ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر برکات زیادی به همراه داشت، افزود: زبان همه از بیان این حماسه بزرگ قاصر است و این حماسه جهان را به اعجاب آورد.

آیت‌الله جزایری در پایان گفت: این روز بزرگ به‌عنوان یکی از ایام‌الله است و باید دست شکر را برای این پیروزی بزرگ به درگاه الهی بلند کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha