چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مرتضی ملکیان

حجت الاسلام ملکیان گفت: ما باید نسبت به آنچه که دشمن هدف گذاری کرده و می خواهد آن را تخریب، تضعیف و یا نابود کند، حساس باشیم، حضور پرشور و انتخاب اصلح توامان، مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مرتضی ملکیان، شامگاه یکشنبه در جمع طلاب و روحانیون سپاهان شهر اظهار کرد: دشمن هرگز خیر کشور ایران  را نمی خواهد و نسبت به مردم ایران دشمنی می کند، پس باید بصیرت داشته باشیم و در انتخابات کسی را انتخاب کنیم که دشمن به آن خشنود نیست.

امام جمعه سپاهان شهر بیان کرد: ما باید نسبت به آنچه که دشمن هدف گذاری کرده و می خواهد آن را تخریب، تضعیف و یا نابود کند، حساس باشیم.

وی ادامه داد: در این سال ها هیچ گاه دشمن به این میزان حساس نبوده که در این انتخابات حساس شده است و ما هم باید حساسیت به خرج دهیم و در انتخابات حضورپرشور داشته باشیم.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی از زبان امام سجاد(ع) اشاره و تصریح کرد: در فرازی از این دعا امام سجاد(ع) می فرماید:  اگر مرا به جهنم ببری دشمنان تو شاد و خوشحال می شوند و اگر مرا بهشت ببری پیامبرت خوشنود خواهد شد؛ والله قسم، می دانم که تو خشنودی پیامبرت را می خواهی و خوشنودی  پیغمبرت محبوب تر است تا دشمنانت.

وی ادامه داد:  ما هم باید ببینیم اگر به پای صندوق های رای برویم پیغمبر خدا خشنود می شود یا دشمنان؛ اگر دشمن خوشحال می شود مسئله ای منفی است که قطعاً دشمن از رفتن ما به پای صندوق های رای عصبانی است و اگر دشمن عصبانی می شود ما باید آنجا حضوری پررنگ پیدا کنیم و همان جا دشمن را مأیوس کنیم.

استاد حوزه اظهار کرد: اگر اقتصاد اسلامی و کلاً موفقیت کشور را می‌خواهیم، حتماً باید در این انتخابات شرکت کنیم و چه خوب است که ما نیز در انتخاب فرد منتخب نهایی موثر باشیم.

وی بیان کرد: در انتخابات، هم حضور حداکثری و هم انتخاب کسی که، برای اداره مملکت، اصلح باشد، اهمیت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha