پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با فتح خرمشهر معادله جنگ به نفع ایران تغییر کرد و با رویکرد نا امیدانه ای که بود، با فتح خرمشهر امید برگشت و مردم پس از آزادی خرمشهر به صورت خودجوش وارد خیابان ها شدند و جشن پیروزی برپا کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در مراسم سالروز حماسه فتح خرمشهر که در سپاه استان قزوین برگزار شد گفت: تا قبل از فتح خرمشهر دشمن حالت تهاجمی نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشت، اما پس از آن دشمن حالت تدافعی به خود گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دوران پس از فتح پیروزی خرمشهر شرایط به نفع انقلاب اسلامی تغییر کرد و گفتمان دنیا و در سطح بین الملل دگرگون شد. وی ادامه داد: چهار عملیات مقدمه آزادسازی خرمشهر شد که شامل عملیات ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین بود که مقدمه ای شد برای انجام عملیات بزرگ بیت المقدس که منجر به فتح خونین شهر شد.

وی اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ کشور ما محسوب می‌شود و باید به یاد داشته باشیم که این پیروزی بزرگ حاصل فداکاری و جان‌فشانی رزمندگانی است که به سلاح ایمان مجهز بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد:  ما این دفاع مقدس را جهاد در راه خداوند متعال می‌دانستیم و قدرت واقعی رزمندگان ما از ایمان، وحدت و پیروی از ولایت منشأ می‌گرفت.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: حماسه سوم خرداد بر استقلال و آزادی ایران اسلامی اثرگذاری بالایی داشت و مردم غیور کشورما از خرد و کلان برای حفظ مرزهای جغرافیایی همچنین عزت اسلامی و ایرانی خود، حتی از جانشان گذشتند تا اصول اصیل انسانی در سایه اسلام و قرآن باقی بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با فتح خرمشهر معادله جنگ به نفع ایران تغییر کرد و با رویکرد نا امیدانه ای که بود، با فتح خرمشهر امید برگشت و مردم پس از آزادی خرمشهر به صورت خودجوش وارد خیابان ها شدند و جشن پیروزی برپا کردند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر که در تقویم ملی ما به عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نام گذاری شده است؛ که  یادآور سند پرافتخاری است که شکوه و عظمت آن، برای همیشه در حافظه ی تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha