پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 960300
۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
حجت الاسلام رحمان فرج اللهی دبیر مجمع وعاظ و خطبای استان کرمانشاه

حوزه/ بسیجیان، جان برکفان بصیر و غیرتمند با لبیک به ندای پیر جماران حماسه «آزاد سازی خرمشهر» را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در یادداشتی با عنوان « آزادی خرمشهر تدبیر امام(ره) و لبیک رزمندگان اسلام به ندای پیر جماران بود. » آورده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

« وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ‌. »

از صدر اسلام تاکنون رسالت انبیاء عظام و ائمه اطهار (علیهم السلام)، تبلیغ دین مبین اسلام و تفسیر کتاب الهی وظیفه اصلی هر انسان آزاده و مبلغ دینی و واعظین می باشد که حضرت امام(ره) با تأسی گرفتن از اولیاء الهی و بدنبال آن تشکیل جلسات متعدد در نجف اشرفف کربلا و قم المقدسه در جمع سخنرانان بزرگ توانستند همان رسالت پیامبران به نحو احسن انجام دهند و ثمره این جلسات پیروزی انقلابی اسلامی بود.

از دیگر برکات مبلغین در در عصر حاضر، پرورش جوانانی در دامان مسجد و عشق آنان به محراب و منبر باعث شد تا در تمامی صحنه های نیاز در دفاع مقدس از جان و مال خویش گذشتند، ایثار و فداکاری بسیجیان و جان برکفان بصیر و غیرتمند که با لبیک به ندای پیر جماران حماسه « آزاد سازی خرمشهر » را رقم زدند، باعث غافگیری ارتش بعث صدام و از دست دادن روحیه برای مقابله با سپاه اسلام و مایه بُهت و حیرت اربابان آمریکایی و حامیانیان منطقه ای و بین المللی آنها گردید.

در سایه این رشادتها بود که خرمشهر به آغوش ایران اسلامی بازگشت و خداوند متعال را شاکریم این مسیر الهی هنوز با ارشادات راهگشای و حکیمانه مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) در صحنه های مختلف انقلاب امید دشمن را به یأس و نا امیدی مبدل کرده است و سیاست مرموزانه آنان را بر باد داده که مصداق آن شکست داعش و این روزها فروریختن هیمنۀ پوشالی اسرائیل غاصب توسط مبارزان مقاومت فلسطینی را شاهد هستیم.

نقش علمای صاحب نفوذ و اهل بیان و خطابه در میان جوانان مسلمان در کشورهای اسلامی جهت تبیین خطوط اسلام ناب محمدی(ص) در برابر اسلام آمریکایی و نوید نابودی غده سرطانی در منطقه از برکات کلام ارزشمند امامین انقلاب و نشان از قدرت مبلغان و سخنوران در جهان اسلام دارد که به برکت انقلاب اسلامی در سراسر جغرافیای جهان اسلام و خصوصا در ایران اسلامی نقش بسزایی در تقویت ایمان و در صحنه نگه داشتن مردم انقلابی در ایران اسلامی داشته است.

در پایان حسب تکلیف شرعی و سفارشات حکیمانه امامین انقلاب در وضعیت کنونی جهان اسلام و در آستانۀ فرو پاشی رژیم کوک کُش صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نزدیک شدن به حضور سبز ملت انقلابی پای صندوقهای رأی همراه با حضور حداکثری که تیر خلاص بر تحریم های ناجوانمردانه و خنثی نمودن نقشه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است، تمام آحاد وعاظ و خطباء با حفظ وحدت کلمه در معرفی نامزد اصلح جهت تصدی جایگاه خطیر ریاست جمهوری به مردم، به وظیفه خویش عمل نمایند. ان‌شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha