یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزادی خرمشهر تدبیر امام(ره)

حوزه/ نشست بصیرتی " فتح خرمشهر و خودباوری ملی" از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی به‌صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست بصیرتی " فتح خرمشهر و خودباوری ملی" از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در فضای مجازی به‌صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست خانم علوی، کارشناسی ارشد ادیان و عرفان،  ضمن گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر، اظهارداشت: آن زمان که خرمشهر به دست بعثی‌ها اشغال گران افتاد، امام خمینی(ره) به رزمندگان دستور دادند تا در مقابل اشغال گران بایستند و خرمشهر را آزاد کنند؛ که این‌طور هم شد.

وی با بیان اینکه اگر خیانت نفوذی‌ها نبود خرمشهر خیلی زودتر آزاد می‌شد، ادامه داد: امام خمینی(ره) گفتند جام زهر را نوشیدم بعد اعلام شد که قطعنامه امضا شده، امام قطعنامه را به دلیل فشارهایی که اطرافیان می آوردند، قبول کردند که باز دو روز بعد آن صدام حمله کرد که امام دستور می‌دهند اوضاع را جمع کنید که همه با یاری خداوند در عرض دو هفته جمع کردند و اوضاع آرام شد.

علوی با اشاره به موضوع انتخابات، افراد جامعه را بر چهار قسم تقسیم کرد و گفت: سکولار، اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و مردم عادی، چهار قسم افراد جامعه می‌باشند که سکولارها افراد ثروتمند و اکثراً تحصیل کرده در خارج از کشور و فاقد دین‌داری هستند.

وی در شرح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا گفت: اصلاح‌طلب‌ها افرادی هستند که بسیار به سکولارها تشابه داشته و اصول‌گراها نیز متأسفانه اخیراً به اصلاح‌طلب‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. اما مردم عادی که نزدیک به ۷۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، ممکن است اسیر تبلیغات سوء سه گروه قبلی شوند.

علوی در پایان اظهارداشت: در امر انتخاب مواظب تبلیغات سلبریتی ها باشیم و به هر نظر سنجی پاسخ ندهیم‌.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha