پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 960425
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
غزل نظر

حوزه/ بازیگر سریال احضار گفت: این سریال با آگاه‌سازی که انجام داده یک اثر ضد خرافه‌گرایی است.

غزال نظر، بازیگر نقش رها در سریال احضار در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون آثار ماورایی اظهار کرد: موضوعاتی که پیرامون روح یا مسائل ماورایی مطرح می‌شود همیشه برای مخاطب جذابیت دارد، چون این موضوعات مرزهای ناشناخته ای هستند که مخاطب دوست دارد پیرامون آن اطلاعات کسب کند.

وی افزود: آگاه‌سازی در حوزه مسائل ماورایی باید به شکلی عمیق و کارشناسانه باشد تا مخاطب آن را بپذیرد. در سریال احضار چنین اتفاقی رخ داد و یک گروه کارشناس پیرامون موضوعات مطرح شده تحقیق کردند.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که چرا برخی‌ها در ابتدای پخش سریال معتقد بودند «احضار» مروج خرافه‌گرایی است؟ چنین جواب داد: توصیه من این است که اگر قرار است نقدی پیرامون یک سریال صورت گیرد، ابتدا باید مجموعه به طور کامل دیده شود و سپس اظهار نظر قطعی صورت گیرد، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد شاهد خواهیم بود که «احضار» کاملاً مغایر با خرافه است.

نظر در پاسخ به این سوال که آیا شتاب در فیلمبرداری برای رسیدن مجموعه به پخش روی کیفیت کار تاثیر گذاشته است؟ چنین جواب داد: من در این کار هیچگونه تعجیلی احساس نکردم، زیرا این موضوع به من منتقل نمی‌شد. در ضمن جالب است بدانید علیرضا افخمی کارگردان کار در روزهای پایانی به اندازه‌ای با آرامش کارش را انجام می داد که به همه گروه این ویژگی (آرامش) منتقل می‌شد.

وی در پایان گفت: سریال‌هایی که موضوعاتشان نظیر احضار ماورایی است به نظرم بهترین زمان برای پخششان ماه رمضان است، چون فضا در این ایام به گونه ای  است که مخاطب بهتر پذیرای این آموزه‌ها می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha