شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم یاد بود سوم خرداد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج، گفت: آزادسازی خرمشهر و استقامت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید درس عبرتی برای استکبار جهانی و آنانی که چشم طمع به خاک ایران اسلامی دارند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز مراسم باشکوهی در حسینیه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج با حضور رزمندگان این مرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد، حجت‌الاسلام عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج، ضمن تبریک سوم خرداد، یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت و اظهار داشت: سوم خرداد سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز افتخاری برای ایران اسلامی بوده که این افتخار توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خلق‌شده است.

وی افزود: در این روز رزمندگان اسلام با اتکای به ایمان و توسل به اهل‌بیت(ع) توانستند خرمشهر عزیز را از چنگال دشمن بعثی خارج کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی، با اشاره به مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی مردم خرمشهر عنوان کرد: مردم ایران به‌ویژه مردم خرمشهر در آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی را ایفا نمودند.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر و استقامت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید درس عبرتی برای استکبار جهانی و آنانی که چشم طمع به خاک ایران اسلامی دارند باشد و بدانند جوانان امروزی ما همان جوانان و رزمندگانی هستند که حماسه آزادسازی خرمشهر را به وجود آورده و امروز نیز گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج، در پایان گفت: خرمشهر برای ایران یک سند افتخار و لوح زرین است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است

در ادامه این مراسم حاج صادق ترکیان، راوی و یادگار هشت سال دفاع مقدس، به ایمان و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: چیزی که منجر به آزادسازی خرمشهر شد رهبری‌های امام خمینی(ره) و صفا، صمیمیت، فرمان‌برداری و ایمان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است که این حماسه عظیم را خلق کرده‌اند.

وی با اشاره به توسل رزمندگان به اهل‌بیت(ع) و دعا در دل شب گفت: در همه‌ی عملیاتی که رزمندگان می‌خواستند انجام دهند رزمندگانی را می‌دیدیم که با دست داشتن کتاب دعا، زیارت عاشورا، دعای کمیل و توسل را در محل استقرار و سنگرهای خود زمزمه می‌کردند.

ترکیان افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این عملیات بزرگ با ایثار و ازخودگذشتگی و طراحی مدبرانه فرماندهان جنگ، خرمشهر عزیز را از چنگال دشمن بعثی پس بگیرند و یک سیلی محکم به صدام حسین و رژیم بعث عراق وارد نمایند و بدخواهان بدانند جوانان و بسیجیان که از پدران و مادران پاک و وطن‌دوست متولدشده‌اند اجازه ورود اجنبی را به میهن اسلامی را نخواهند داد و همین رزمندگان ثابت کردند حتی یک وجب از خاک ایران در هشت سال دفاع مقدس در تصرف دشمنان قسم‌خورده‌ی این نظام و انقلاب نشده است.

در پایان این مراسم حاج صادق ترکیان، به بیان شعر و مرثیه‌خوانی در وصف رزمندگان و شهدای عملیات بیت‌المقدس پرداخت.
 

آزادسازی خرمشهر درس عبرتی برای دشمنان است

آزادسازی خرمشهر درس عبرتی برای دشمنان است

آزادسازی خرمشهر درس عبرتی برای دشمنان است

آزادسازی خرمشهر درس عبرتی برای دشمنان است


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha