سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: همانطور که خرمشهر در سال ۶۱ در برابر ارتش جنگی عراق آزاد شد ان‌شاءالله با توکل به خدا و باهمان روحیه جهادی و انقلابی در ۲۸ خرداد با حضور حد اکثری مردم عزیز درپای صندوق های رای فتح الفتوح دیگری را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بویین زهرا ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت در فلسطین در مقابل متجاوزان و اشغالگران قدس گفت: رژیم غاصب وجعلی اسراییل بداند که مقاومت فلسطین امروز با  اقتدارتراز گذشته به هر تهدیدی، با پاسخ کوبنده ای مواجه خواهند شد.

وی به موضوع برگزاری انتخابات سال جاری پرداخت وعنوان کرد: انتخابات امسال از آنجایی حائز اهمیت است که چشم تمام جهان به حضور گسترده مردم دوخته شده حضوری که سرنوشت ساز است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی از توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب در باره انتخابات بوده و لازم است مردم خود در این زمینه آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت خطیری بر گردن مردم نهاده شده است زیرا دشمن  در تلاش برای تضعیف این رویداد مهم یعنی (انتخابات )  است اما مردم با هوشیاری و بصیرت خود با حضور به موقع در صحنه راه نفوذ اشتکبار جهانی و دشمنان را سد می کنند.

ملت ایران ۲۸ خرداد فتح الفتوح دیگری را به نمایش خواهد گذاشت

وی اظهار کرد: دشمن انتخابات را هدف قرار داده و تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا با ایجاد دلسری در مردم حضور آنان را در این حرکت سرنوشت ساز کمرنگ جلوه دهد، لذا با توجه به این دسیسه ها و توطئه های دشمن، شرکت در عرصه انتخابات مهم است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: همان طور که خرمشهر در سال ۶۱ در برابر ارتش جنگی عراق آزاد شد ان شاءالله با توکل به خدا و باهمان روحیه جهادی و انقلابی در ۲۸ خرداد با حضور حد اکثری مردم عزیز درپای صندوق های رای فتح الفتوح دیگری را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha