جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان این که شرکت در انتخابات یک جهاد سیاسی است همگان را به مشارکت در این امر دعوت و ترغیب نمود و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات راهبردهای دشمن را خنثی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در همایش مشترک بصیرت دینی و انقلابی که با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ائمه جمعه سراسر کشور، فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا در ستاد فرماندهی نیروی  انتظامی برگزاری شد، اظهار داشت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب اسلامی و نظام شکوهمند جمهوری  اسلامی ایران شاهد برگزاری این همایش بسیار باشکوه و با عظمت به منظور هم افزایی دو نهاد تأثیرگذار و پاسدار ارزش های والای اسلامی و انسانی چون نیروی انتظامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور هستیم.

وی افزود: مفتخرم شکر مضاعف بجای آوردم به پاس حضور فرماندهان ارزشمند، مسئولیت شناس، زمان شناس، آگاه، هوشیار، بصیر و معناکننده همه واژگان و مفاهیم بلندی که طی این دوران از خدمت از منش آنان به یاد دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است، این نیرو را مقتدر و انقلابی دانست و گفت: نیروهای پلیس، ترجمان "مجاهدان فی سبیل الله" به معنای واقعی هستند و به سربازی مقام معظم رهبری افتخار می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در این کشور علم اسلام برافراشته است به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: دشمنان این نظام اسلامی بسیج شده اند تا از همه ظرفیت ها بهره ببرند و به گونه ای القا کنند که مردم رأی ندهند و در سرنوشت خود تأثیرگذار نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده است و بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.

وی اضافه کرد: هرکجا که ملت با هم بسیج شده اند، راه خود را به درستی پیدا کرده اند و ان شاءالله در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه و پرشور خود شگفتی دیگری از حماسه خرمشهر می آفرینند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که شرکت در انتخابات یک جهاد سیاسی است همگان را به مشارکت در این امر دعوت و ترغیب نمود و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات راهبردهای دشمن را خنثی می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha