شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار اشتری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز اگر شهید حجازی و سایر شهدا بودند، پشتیبان ولایت بوده و شرکت در انتخابات را از مردم می خواستند، چرا که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار حسین اشتری، شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت اربعین سردار سید محمد حسین زاده حجازی، در گلستان شهدا با بیان اینکه ما شاهد زحمات و مجاهدت های شهید حجازی و امثال ایشان در جبهه مقاومت هستیم، اظهار داشت: مردم کشور به ویژه مردم شهید پرور اصفهان خبر دارند که مجاهد عزیز شهید حجازی برای دفاع از امنیت مردم و منطقه چقدر مجاهدت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهترین تعابیر برای سردارحجازی را فرمانده معظم کل کشور قوا به کار بردند که مطابق با این شهید بزرگوار بودف اذعان داشت: یکی از ویژگی های برجسته این شهید اخلاص و ولایت مداری بود و همچنین مردمی بودن و تواضع جزو ویژگی های بارز این شهید بود.

وی افزود: بنده افتخار داشتم که ایشان مدتی فرمانده من بود و از مدیریت و فرماندهی این شهید والامقام استفاده می کردم و تجربه ای برای آینده من شد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: شهید حجازی در  آن دوران که فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود وضعیت کشور و جامعه وضعیت حادی بود و در دولتی که در آن مقطع وجود داشت، با تمام مشکلات، همه ماموریت ها را به نحو احسن انجام داد و هر جا مسئولیت داشت به فرموده مقام معظم رهبری؛ موفق از آن بیرون آمد.

وی، تفکر سیستمی را از ویژگی های این شهید دانست و اذعان داشت: شهید حجازی هم در سطح راهبرد و هم در سطح عملیاتی و تاکتیکی همه را هم زمان مدیریت می کرد؛ شهید حجازی انسانی متفکر و برنامه ریز بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از دیداری که به همراه سردار حجازی با سید حسن نصرالله داشت یاد کرد و گفت: من به سید حسن نصرالله گفتم سردار حجازی فرمانده بنده بوده است و سید حسن نصرالله گفت «ایشان فرمانده من هم هستند و شروع به تعریف و بیان ویژگی های شهید کرد».

 وی خاطر نشان کرد: سید حسن نصرالله که امروز افتخار مقاومت در منطقه است، وقتی از سردار حجازی تعریف می کند نشان دهنده توانمندیها و روحیه ولایی، جهادی و مردم داری همراه با هوشمندی او است.

سردار اشتری در پایان بیان کرد: ما باید به شهدا تأسی کنیم و امروز اگر شهید حجازی بود، ولایت مدار بودن و شرکت در انتخابات را از مردم می خواست؛ شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ماست و با شرکت در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha