جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام خواهند زد و برگ افتخار دیگری در دفتر جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهند کرد .

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه رسانه های بیگانه و نفوذی ها درصدد جلوگیری از حضور باشکوه مردم در انتخابات هستند، گفت: شرکت در انتخابات موجب تحکیم جمهوری اسلامی خواهد شد .

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آغاز دومین سال مجلس یازدهم، از عملکرد یکساله مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و داشتن روحیه انقلابی و انقلابی ماندن و اقدام عملی در خصوص شعار سال را نقشه راه نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد .
 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتخابات باید منجر به وحدت و امنیت ملی شود و حرکت ما را به سمت تحقق آرمان های اسلامی و انقلابی تقویت کند، خاطرنشان کرد: انتخابات باید اعتماد عمومی، افزایش مشارکت اجتماعی و حداکثری را در پی داشته باشد و مردم باید با بررسی دقیق سوابق کاندیداها با انتخاب صحیح، سرنوشت خود را به نیکویی رقم بزنند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به انتخابات شوراهای اشلامی شهر و روستا اشاره کرد و یادآور شد: شهرهای استان و بخصوص مرکز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و نیازمند تحول عمرانی است که امیدواریم مردم با اتنخاب درست و به دور از هر گونه نگاه قومی و قبیله ای، افراد متخصص و با تجربه ای را برای این تحول عمرانی انتخاب کنند .

وی در پایان بر حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام خواهند زد و برگ افتخار دیگری در دفتر جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهند کرد . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha