پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پلدختر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: هیئت امنای مدارس بازوی توانمند مدارس علمیه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در دیدار با امام جمعه شهرستان پلدختر و هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا(س)، با اشاره به اینکه هیئت امنای مدارس زحمات فراوانی برای حل مشکلات مدارس بر عهده دارند افزود: هیئت امنای مدارس با نظارت بر اجرای مطلوب امورات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مالی نقش بسزایی در تحقق اهداف دینی و فرهنگی حوزه های علمیه دارند و در این راستا رسالت خود را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه هیئت امنای مدارس نقش تعریف شده و سازنده ای در  مدارس علمیه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: امید می رود هیئت امنای مدارس بتوانند با تمام توان در راستای برطرف نمودن مسائل و مشکلات مدارس علمیه با تلاش جهادی اقدامات چشمگیری انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان، هیئت امنای مدارس را بازوانی توانمند برای مدارس علمیه برشمرد و یادآور شد: با وجود هیئت امنایی دلسوز و کارآمد بسیاری از مسائل و مشکلات مدارس علمیه برطرف خواهد شد. 

لازم به ذکر است، در این دیدار از آقای جودکی خیر مسجد ساز و عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) پلدختر قدردانی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha