جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر وزیر بهداشت از مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ وزیر بهداشت، از حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به‌پاس حمایت‌های وی از حرکت‌های جهادی مبارزه با ویروس کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، از حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به‌پاس حمایت‌های وی از حرکت‌های جهادی مبارزه با ویروس کرونا، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، این لوح تقدیر، در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا به‌پاس زحمات مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در حمایت از مدافعان سلامت، پیگیری امور مرتبط با مدیریت بحران کرونا،  شرکت در جلسات و پشتیبانی کادر درمان، از طرف وزیر محترم بهداشت تقدیم شد.

تقدیر وزیر بهداشت از مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

بر اساس این گزارش، متن لوح اهدایی وزیر محترم بهداشت بدین شرح است:

حجت‌الاسلام نبی زاده

ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان

 با سلام و احترام؛

 خدمت به مردم ردای پرافتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیقی که خویش را واقف آنانی کنند که به تعبیر رهبرشان ولی‌نعمت‌اند و در هر صحنه‌ای که احساس تکلیف نمایند در خط مقدم مبارزه حضور یافته و جهاد نمایند.

اینک در این برهه از زمان که درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم و لزوم حفظ سلامت آحاد جامعه تکلیفی بزرگ است، بر خود واجب می‌دانم به‌پاس زحمات و مساعی جنابعالی و همکاران محترمتان در حمایت از مدافعان سلامت، پیگیری امور مرتبط با مدیریت بحران کرونا،  شرکت در جلسات و پشتیبانی کادر درمان تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی / وزیر بهداشت

خرداد ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha