جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صندوق رای

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: تنها راه علاج مشکلات کشور، انتخابی آگاهانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هاشمی، استاد طرح ولایت موسسه امام خمینی(ره)، امروز در نشست «ارائه راهکارهای تبلیغی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات» در جمع طلاب و مبلغان خرم آبادی که در سالن حوزه هنری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره گرفت، اظهارداشت: حضور پرشور در انتخابات و همچنین مولفه ها و شاخصه های انتخاب اصلح باید برای آحاد مردم تبیین و تشریح شود.

وی بیان داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات پیش رو موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

استاد طرح ولایت موسسه امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: امنیت کشور در گرو مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو است.

حجت الاسلام هاشمی تنها راه علاج امروز کشور، انتخابی آگاهانه و اصلح دانست و گفت: باید فردی مومن، انقلابی، جهادی، دشمن شناس و استکبار ستیز برای خدمت به مردم انتخاب شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: مبلغان باید در رسالت تبلیغی خود علاوه بر دعوت مرم برای حضور در انتخابات، شاخصه ها و مولفه های انتخاب اصلح را نیز تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha