جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات بر مبنای اصول امانت داری بی طرفی و قانون گرایی و بر اساس شاخص های تعریف شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و رئیس دفتر شورای نگهبان اظهار کرد: انتخابات بر مبنای اصول امانت داری، بی‌طرفی و قانون گرایی و بر اساس شاخص های تعریف شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی گفت: سلامت انتخابات جزء اصول خدشه ناپذیر همه مسئولان اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بوده و مهمترین موضوع برای تحقق این مهم، عمل شفاف به قانون خواهد بود.

وی افزود: امانت‌داری و بی‌طرفی همه مجریان وظیفه ای است که مطالبه جدی مردم بوده و هر اقدامی که بر اساس بی‌طرفی و امانت‌داری صورت گیرد اعتمادسازی عمومی را به وجود خواهد آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به مسأله امنیت انتخابات است، گفت: وظایف مسئولین برگزاری انتخابات، تامین امنیت آن در همه‌ مراحل قبل، حین و بعد از انتخابات است که این امر مهم با همت و تلاش همه نیروهای انتظامی و همکاری و حمایت اعضای شورای تامین و همچنین مشارکت و همراهی مردم در سال‌های گذشته به خوبی محقق شده است.

وی افزود: در این دوره هم با آسیب شناسی و استفاده از همه تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم متناسب با شرایط کنونی همه امکانات لازم پیش بینی شده و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، نقش اصلی را در ایجاد مشارکت حداکثری و شور و نشاط انتخاباتی خواهند داشت، گفت: امیدواریم با عمل به قانون، رعایت امانت داری و اصل بی‌طرفی و اقدامات قاطع در راستای سلامت و امنیت انتخابات شاهد مشارکت موثر مردم در روز ۲۸ خرداد در محل شعب اخذ رای باشیم.

همچنین حجت الاسلام خرم روز، رئیس دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست با تشکر از اعضای ستاد انتخابات استان گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.

وی تاکید کرد: با همت مسئولان و دست اندرکاران  شاهد حضور حداکثری خواهیم بود، این ملت نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نخواهند بود، این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار نظام و انقلاب است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha