جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمد جلیلی صفت

حوزه/ حجت الاسلام جلیلی صفت در جمع دانشجویان دانشگاه شهید ستاری با بیان اینکه قدرت سیاسی را رزمندگان در میدان تعیین می کنند، گفت: انتخابات پرشور سوریه مرهون زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، همایش سیاسی و بصیرتی فرماندهان، اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور حجت الاسلام احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری، فرمانده، دیگر فرماندهان و مسئولان و دانشجویان این دانشگاه  برگزار شد.

حجت الاسلام جلیلی صفت در این مراسم با بیان اینکه انسان در بین همه موجودات عالم جایگاه رفیع و ویژه ای دارد، گفت: در آیات متعددی انسان هم ستایش و هم نکوهش شده است، زیرا موجودی مستقل، با کرامت، با شرافت و امانت دار است و انتخاب شده که انتخاب گر باشد.

وی خطاب به دانشجویان با بیان اینکه شما باید در کنار علم و فن، ایمان و آموزه های دینی را به موازات هم پیش ببرید بیان کرد: اگر علم و ایمان هر دو در کنار هم قدرت پیدا کنند، انسان را بالا می برد و در طول تاریخ همواره افرادی بواسطه علم بدون ایمان ساقط شده اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: به برنامه سعادت انسان که همان قرآن است، بپردازید زیرا اگر در زندگیتان قرآن را پیاده کردید، سعادت دنیا و آخرت را خواهید داشت.

حجت الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) فرمودند: شجاع ترین انسان، انسانی است که عقلش بر هوای نفسش غلبه کند گفت: شهید حاج  قاسم سلیمانی از یک روستای کوچک وارد عرصه مبارزه و جهاد شد و به چنان آوازه ای دست یافت که امروز نه تنها امنیت کشور ما، بلکه امنیت کشورهای اسلامی و امنیت منطقه مرهون زحمات این شخصیت بزرگ است که با ایمان و ولایتمداری خود این کار را به سرانجام رساند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به برگزاری انتخابات کشور سوریه گفت: امروز انتخابات پرشور سوریه مرهون زحمات این شهید بزرگوار است که ۹۵ درصد مردم  این کشور به شخصی که در کنار مردم ماند، رای دادند و این حرکت دشمن شکن بود و قطعا دشمن تاب و توان دیدن این شور و هیجان مسلمانان را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز استکبار و صهیونیست ها به شکستشان اعتراف و اعلام آتش بس می کنند، حاصل قدرت سیاسی است که رزمندگان در میدان تعیین می کنند، تصریح کرد: امروز ما نیز احتیاج به افرادی داریم که این ویژگی ها را برای مدیریت کشور داشته باشد و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) نیز در این رابطه می فرماید، نامزدهای ریاست جمهوری باید فردی انقلابی، شجاع، نترس و جهادی باشند.

حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به اینکه ما در ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل شرق و غرب ایستادیم ادامه داد: در آزادسازی خرمشهر، ما با قدرت ایمان، انسجام و با پیروی از ولایت فقیه با دشمن بعثی جنگیدیم به گونه ای که تلفات دشمن در این جنگ شگفت آور بود.

وی گفت:  انتخابات حساس و پرشوری  پیش رو داریم، خیلی ها دوست دارند ملت ایران به صحنه نیاید و در انتخابات شرکت نکند، اما به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی، با قدرت و بصیرت به عنوان امانت دار و وارث شهدا با حضور در پای صندوق رای بار دیگر به دشمن ثابت می کنیم که مردم ما زنده، شجاع و غیرت دینی دارند و هیچگاه مایوس نخواهند شد.

وی در پایان گفت: ما به هیچ گروه و جناحی وابسته نیستیم، خط ما، خط ولایت، نگاه ما، نگاه به رهبری و آرمان ما، آرمان ارزشهای انقلاب اسلامی است. امروز شهدا ناظر امنیت ما هستند، کسی را انتخاب کنید که واقعا انقلابی بوده، با فساد مبارزه کند، دشمن ستیز باشد و مرعوب دشمن نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha