دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی سرپرست مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم

حوزه/ تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است. اهمیت این مسئله آن قدر برای نظام و رهبر انقلاب زیاد است که ایشان این حضور را به یادماندنی و پرشور می خوانند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حامدی در نشست ائمه جماعت پردیسان که در دفتر امام جمعه این شهر در قم برگزار شد بر اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: باید همه تلاش ها و ظرفیت های حوزه و ائمه جماعت را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این انتخابات و مهم تر همراه با انتخاب صحیح و فرد اصلح بکار گرفت.

امام جمعه پردیسان با بیان این که تأکید رهبر انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار داشت: اهمیت این مسئله آن قدر برای نظام و رهبر انقلاب زیاد است که ایشان این حضور را به یادماندنی و پرشور می خوانند و مردم را هم نسبت به حضور در این انتخابات تشویق می کنند.

وی بیان داشت: براساس قرائن موجود و نظر سنجی ها، امید این است این حضور به دلیل اهمیت انتخابات ریاست جمهوری حداکثری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: در این راستا این دفتر همواره تلاش دارد با هم افزایی با ائمه جماعت کاری کند مردم استقبال بیشتری به انتخابات ریاست جمهوری نشان دهند.

امام جمعه پردیسان افزود: تجربه نشان داده هر جا و در هرکاری مسجد محور فعالیت ها و برنامه ها بوده توانسته ایم در جامعه، شهر و منطقه موفق باشیم و در پردیسان هم این تجربه در حال بکار گیری است و به زودی هم اثرات آن در جامعه نمایان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha