یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره حرف‌آورد

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیعات استان بوشهر ۳۱ خرداد را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره حرف‌آورد استان عنوان کرد و از ارائه ۶۰  اثر تاکنون به این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خدیجه گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با ارائه توضیحاتی در خصوص جشنواره حرف‌آورد استان گفت: این جشنواره ویژه بانوان با موضوع تحقق زنجیره تواصی و نشر و بیان خوبی‌ها و تقویت مفاهیم و آموزه‌های ارزشی به صورت مجازی در سطح استان در حال برگزاری است.

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیعات استان بوشهر اظهار داشت: بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند یک اثر ویدئویی در قالب فیلم کوتاه ۱ الی ۳ دقیقه‌ای تهیه و آثار خود را از طریق تلفن همراه خود برای دبیرخانه این جشنواره به آدرس harfavard_bushehr@ در پیام‌رسان‌های ایتا، اینستاگرام و تلگرام ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۱ خرداد سال جاری عنوان کرد اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در تمامی سنین و اقشار مختلف می‌توانند آثار خود را به صفحه اینستاگرام جشنواره ارسال کنند که آثار تایید شده در این صفحه قرار داده خواهند شد.

گرشاسبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: جشنواره حرف‌آورد با موضوع امیدآفرینی و در راستای نشر ارزش‌ها، فضیلت‌ها و مقابله با جنگ نرم روانی و تبلیغات دشمن با حضور فعالین و بانوان در عرصه مجازی برگزار می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیعات استان بوشهر با بیان اینکه به منتخبین در استان  هدایای اهداه خواهد شد، خاطر نشان کرد: آثار برتر این جشنواره در شهرستان‌ها توسط کمیته داوری و مشارکت مردمی معرفی شده و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و در ادامه نفرات برتر استانی جهت ورود به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی تشویق جهت مشارکت حداکثری جوانان و بانوان در انتخابات پیش رو و حضور در پای صندوق های رأی را از جمله برنامه‌های این جشواره عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha