پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدمهدی الهی پور مسئول جدید دفتر موقوفات حوزه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام الهی پور به عنوان مسئول جدید دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با حکم مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام محمدمهدی الهی پور به عنوان مسئول جدید دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در حکم حجت الاسلام محمدمهدی الهی پور آورده است: جنابعالی را که دارای شایستگی های لازم هستید از تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان منصوب می نمایم.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد: حجت الاسلام الهی پور با تکیه بر لطف الهی و استمداد از بقیة الله الاعظم و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن هماهنگی با دیگر معاونین و دفاتر مرکز مدیریت این حوزه با عمل در چارچوب شرح وظایف تعیین شده، منشا خدمات شایسته ای باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با آرزوی توفیق بیش از پیش حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در مسئولیت حوزه مدیریت، از تلاش های ارزشمند وی  در احیاء، حفظ، گسترش، بهره وری و ساماندهی موقوفات و توسعه و ترویج فرهنگ وقف در حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    انشاا... در این راه توفیق الهی همراهتان باشد