شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نهادهای خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت فعالیت دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادهای مختلف به‌صورت جبهه متحد و متشکل، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با فعالیت منسجم گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری را بیش از پیش در استان و مجموعه‌های مختلف فراگیر و گسترده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در نشست مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و نیروهای مسلح استان با نماینده ولی‌فقیه در استان، با اشاره به رسالت و کارکرد دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و دستگاه‌های مختلف، بر فعالیت منسجم و متشکل این نهادها در استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی و فعالیت به‌صورت تشکلی و منسجم از تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است، افزود: گفتمان نشأت گرفته از علم و دانش و اطلاعات وسیع می‌تواند در زمینه‌های مختلف گره‌گشا باشد، زیرا زمانی که کسی با دانش فراوان و نگاه منطقی به موضوعی ورود کند خودبه‌خود دل‌ها نرم شده و گفتار و کلام او تأثیرگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نمایندگان ولی‌فقیه در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تکلیفی به ورود درزمینهٔ عزل و نصب‌ها ندارند و صلاح هم نیست که در این امور دخالت کنند؛ اما باید در مجموعه محل فعالیت خود برای گفتمان سازی و تبیین گفتمان امام و رهبری تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادهای مختلف به‌صورت جبهه متحد و متشکل، اظهار کرد: باید تلاش کنیم گفتمان ولایت و مقام معظم رهبری را بیش از پیش در استان و مجموعه‌های مختلف فراگیر و گسترده کنیم که نیل به این هدف نیز نیازمند هم‌فکری و هم‌اندیشی مسئولان دفاتر برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موجود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha