سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انتخابات

حوزه/ رئیس اداره آموزش حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری دوره بصیرت سیاسی با موضوع «شاخص‌های انتخاب اصلح» در حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام غفاری  از برگزاری دوره آموزش بصیرت سیاسی با موضوع «شاخص‌های انتخاب درست» برای خادمان و کارکنان حرم مطهر بانوی کرامت خبرداد و اظهار کرد: این دوره به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قالب آموزش ضمن خدمت در حرم مطهر و پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی از جمله رویش‌های انقلاب اسلامی، تأثیر انقلاب اسلامی در معادلات جهانی، کارکردهای سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، معیارهای اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب، چرایی رأی دادن، تأثیر حضور حداکثری در رفع مشکلات جامعه، روش‌های دعوت مردم برای حضور حداکثری، چالش‌ها، واقعیت‌ها و امیدها در انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی و تأثیر انتخاب درست در تحقق آن‌ها و چیستی، چرایی و ابعاد تحول‌خواهی و نقش رئیس جمهور منتخب در آن مطرح می‌شود.

رئیس اداره آموزش حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این دوره به منظور تحقق مشارکت حداکثری و آموزش معیارهای انتخاب اصلح برگزار و از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی در آن استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از ۹ خرداد آغاز و تا ۲۶ خردادماه در روزهای زوج از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در پژوهشکده علامه طباطبایی و در روزهای فرد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود و تا کنون استقبال خوبی از این دوره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha