یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 961919
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کمبود مرغ
کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری

حوزه/ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری، در نامه‌ای به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نوشت: جناب آقای معاون از شما صراحتا خواستاریم تا هرچه سریع‌تر با برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه این حوزه و انجام کارهای میدانی و عملی سریعا به این وضعیت آشفته بازار مرغ خاتمه دهید و هرچه سریع‌تر دست از پایمال کردن عزت و کرامت مردم بردارید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، پوریا حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، در پی معضل کمبود مرغ در بازار، نامه‌ای خطاب به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ارسال کرده است.

متن نامه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الأمینُ مَن خَشِیَ الله: شخص امین آن کسی است که از خدا می‌ترسد.امام جعفرصادق(علیه‌السلام)

جناب آقای الله‌کرم نصیری، معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری

سلام علیکم

همانطور که مستحضرید و به احتمال زیاد گزارشاتی را دریافت نموده‌اید، متاسفانه مدتی است شهرهای مختلف استان با معضل کمبود گوشت مرغ مواجه‌اند و همین امر زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است.

متاسفانه در طی این مدت طولانی هیچ حرکت قابل توجهی از جانب مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکل مشاهده نکرده‌ایم و وضعیت بازار در یک حالت آشفته ای قرار گرفته است.

جناب آقای نصیری شما به عنوان هماهنگ‌کننده بین حوزه‌ای در قبال این وضعیت نابه‌سامان که مستقیما زندگی مردم و به خصوص دهک‌های پایین جامعه را تحت تاثیر قرار داده است مسئولید، و نه تنها ما هیچ اقدام سازنده و عملی را از جانب شما و مسئولان مشاهده نکرده‌ایم بلکه حتی حاضر به عذرخواهی در پیشگاه این ملت صبور و رنج کشیده هم نیستید.

متاسفانه در سالیان گذشته مردم با زحمت و سختی مشکل گرانی اقلام مصرفی را تحمل کرده و در این زمینه یار و یاور دولت بوده اند اما آیا اکنون باید علاوه بر مشکل سخت و دشوار گرانی مشکل کمبود و نایاب شدن اقلام مصرفی مانند مرغ را هم به دوش بکشند؟ آیا زیبنده است برای مردم کشوری که سالیان سال با عزت زندگی کرده و در مقابل کوران حوادث و مشکلات خارجی و داخلی سر خم نکرده اند، بعضا تا ساعت‌ها با سرافکندگی و گردنی خم در صف‌های طولانی خرید مرغ بایستند تا بلکه بتوانند اندک نیاز خود را برای خانواده خود تامین کنند؟

جناب آقای معاون از شما صراحتا خواستاریم تا هرچه سریع‌تر با برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه این حوزه و انجام کارهای میدانی و عملی سریعا به این وضعیت آشفته بازار مرغ خاتمه دهید و هرچه سریع‌تر دست از پایمال کردن عزت و کرامت مردم بردارید. همچنان منتظر عذرخواهی شما و هر انکس در این زمینه قصوری انجام داده است در پیشگاه ملت هستیم.

 والسلام علیکم

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان

پوریا حشمتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha