یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمساری

حجت الاسلام کمساری گفت: گر امام(ره) امروز در بین ما بود و اگر ما صدای امام را بشنویم، بر دو نکته بسیار تاکید می‌کردند «یکی وحدت بین مردم و دیگری اطاعت از ولایت»، چرا که ولایت پذیری و رمز پیروزی ما نیز همین مسائل هست.

حجت‌الاسلام عباس کمساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، با اشاره به شاخصه های اندیشه امام (ره)؛ مهمترین شاخصه اندیشه های امام را اعتقادو توکل برخدا و اعتماد به مردم عنوان کرد و گفت: اندیشه امام چون برگرفته از وحی و رسالت نبوی و ولایت علوی است؛ مشمول زمان نمی شود.

وی افزود:  اگر امام(ره) امروز در بین ما بود و اگر ما صدای امام را بشنویم، بر دو نکته بسیار تاکید می‌کردند «یکی وحدت بین مردم و دیگری اطاعت از ولایت»، چرا که ولایت پذیری و رمز پیروزی ما نیز همین مسائل هست.

کمساری خاطر نشان کرد: امام در جایی می فرماید «شرکت در انتخابات حق مردم است و در جایی دیگر می فرماید شرکت در انتخابات، تکلیف مردم است.

مدیر موسسه نشر و حفظ آثار حضرت امام (ره) اصفهان بیان کرد: امام (ره) فرمودند ما باید خود سرنوشت خود را تعیین کنیم و یکی از مواردی که در تعیین سرنوشت ما تاثیر گذار است؛ همین شرکت در انتخابات است.

وی اظهار کرد: امام(ره) از ابتدا پیوسته دو خطر را متذکر می شدند یکی متحجرین و دیگری لیبرال ها که امام از هر دو مورد ضربه دیده بودند.

حجت الاسلام کمساری تصریح کرد: متحجرین کسانی هستند که برداشت های غلط از دین دارند و خود را با ماسک دین داری زیر چتر دین قرار می‌دهند که امام این متحجرین را مردود می شمارد و لیبرال ها نیز برداشت های لیبرالی از دین دارند  و هر دو دیدگاه  مورد توجه و حذر امام بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha