شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیران حوزه برق با امام جمعه اهواز

حوزه/ جمعی از مدیران حوزه برق استان خوزستان، در راستای تشریح وضعیت فعلی زیرساخت‌های استان و همچنین علت قطعی برق، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از مدیران حوزه برق استان خوزستان، در راستای تشریح وضعیت فعلی زیرساخت‌های استان و همچنین علت قطعی برق، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار آقایان محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز و شمار دیگری از معاونین حوزه برق حضور داشتند و به ارائه توضیحاتی پرداختند.

«افزایش قابل توجه مصرف برق»، «استفاده از دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز»، «خشک‌سالی و کمبود تولید برق و گرمای زودرس» از جمله محورهای صحبت مدیران حوزه برق استان خوزستان بود.

در این نشست، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز درخواست کرد که در زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق، مردم را به این مقوله دعوت کند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: باید مردم را در جریان وضعیت برق، میزان تولید و قطعی‌ها قرار داد تا در این امر با مدیران حوزه برق همراهی لازم را داشته باشند.

دیدار مدیران حوزه برق با امام جمعه اهواز/ لزوم اطلاع‌رسانی پیش از قطعی برق

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha