شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهادت امام جعفر صادق

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: مشکلات امروز به انتخاب مردم بر می‌گردد، چرا که برداشت ما به کاشته‌هایمان برمی‌گردد و امروز که عرصه انتخاب برای ما باز است باید به‌درستی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، شب گذشته در مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین که در خیابان آزادی برگزار شد، گفت: حضرت صادق(ع) فقیه‌ترین و داناترین فرد بود که چهار هزار نفر از دریای خروشان علم و دانش ایشان بهره می‌بردند.

وی خاطرنشان کرد:  باید توجه داشت که مکتب امام جعفر صادق (ع) در همه ابعاد اخلاقی، فلسفی، اجتماعی و... سرآمد همه مکاتب است و ایشان با فرصت‌شناسی تاریخی، به احیا و بازسازی سبک زندگی توحیدی بر مبنای دانش، ایمان، اخلاق و فرهنگ آسمانی پرداختند.

مشکلات امروز کشور به انتخاب مردم بر می‌گردد

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد:  خدمات امام جعفر صادق(ع) به اسلام و دنیای علم بسیار زیاد است و عالم اسلام و جهان علم تا ابد مدیون این خدمات است.  

وی ادامه داد: این امام بزرگوار در طول زندگی پربرکت خویش، تلاش های زیادی برای راهنمایی مردم به کار بستند و در این زمینه متحمل رنج‌های فراوانی شدند، ولی با هدفهای متعالی که دنبال  کردند، در این راه سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه شهر محمدیه به حضور جدی و مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، بیان کرد: درست است از خارج کشور فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی و سیاسی بر روی کشور است، اما راه عبور از مشکلات، توانمندی و قوی شدن همه‌جانبه ملت ایران است و مردم می‌توانند در انتخابات با انتخاب صحیح خود آن را محقق سازند.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته دشمن‌شناسی و هم دشمن‌ستیزی خود را نشان دادند و بزرگ‌ترین مانع برای دشمنان خود مردم هستند.

وی ادامه داد: مشکلات امروز به انتخاب مردم بر می‌گردد، چرا که برداشت ما به کاشته‌هایمان برمی‌گردد و امروز که عرصه انتخاب برای ما باز است باید به‌درستی انتخاب کنیم.

حجت الاسلام آقا حسینی همچنین یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha