یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید هدایتی

حوزه/معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مردم نباید به وعده‌ها و حرف های نامزدهای انتخاباتی اکتفا کنند و به عمل توجه نمایند و کاندیداها هم با مردم صادق باشند.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: این روزها مصادف با ایام ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، کسی که با انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان غرب و شرق را متحول کرد و معانی جدیدی به دایرالمعارف سیاسی دنیا افزود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امام خمینی (ره) دارای ویژگی های شخصیتی بسیار بارزی بودند که همین ویژگی ها باعث تفاوت جایگاه ایشان نسبت به سایر رهبران سیاسی جهان می گردید.

وی ادامه داد: بعد از ارتحال امام خمینی (ره)، شاهد رهبری حکیمانه امام خامنه ای در تمامی حوزه ها و برهه ها هستیم.

حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و بیان داشت: اهمیت این انتخابات به حدی بالاست که حتی دیگر کشورهای جهان به صورت مستمر و شبانه روزی این همه پرسی را دنبال می کنند زیرا هرکسی که از سوی ملت ایران به عنوان رییس جمهور انتخاب شود می تواند منشا تحولات بسیاری در حوزه های مختلف شود.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای فرمودند اگر نابسامانی، ناکارآمدی و ضعف در مدیریت‌ها وجود دارد، باید آن را با انتخاب درست و خوب و روی کارآوردن مدیریت مردمی و اسلامی جبران کرد نه با شرکت نکردن در انتخابات، عنوان کرد: مردم نباید به وعده‌ها و حرف های نامزدهای انتخاباتی اکتفا کنند و به عمل توجه نمایند و کاندیداها با مردم صادق باشند و شعارهایی ندهند که به آنها اعتقاد ندارند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: با این حال ملت ایران در انتخاب شخص و نامزد اصلح باید نهایت بصیرت و بینش دینی و سیاسی داشته باشند و شخصی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که دارای صلاحیت های لازم از دیدگاه امامین انقلاب باشد.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: در این روزها بسیاری از دشمنان با استفاده از فضای رسانه و شبکه های ماهواره ای به نوعی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هستند، اما همه ایمان داریم که ملت با بصیرت ایران فریب سیاه نمایی های دشمنان را نمی خورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha