شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، تمرکز ناشیانه برخی نامزدها بر تخریب رقیب را حاکی از نگرانی شدید آن‌ها از همگرایی نامزدهای انقلابی و افزایش آراء و اقبال مردم دانست و گفت: قطعاً ناامیدی اتاق عملیات جنگ روانی فتنه از جلب آرای اقشار کف جامعه، آنان را به سوی فریب افکار عمومی کشانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره بی‌اخلاقی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و لزوم رعایت این مسأله مهم، اظهارداشت: نحوه مناظره برخی نمایندگان با کاندیداهای انقلابی و ادبیات سخیف همراه با دروغ و تهمت و فرافکنی مشکلاتی که بسیاری از آن‌ها معلول صدارت جریان لیبرال بر امور کشور به‌ویژه در ۸ سال اخیر می‌باشد، بار دیگر ثابت کرد که سردمداران بی‌درد این جریان تنها برنامه مدونی که طراحی  و در دستور کار دارند «فریب افکار عمومی» برای دستیابی به قدرت به هر قیمت است.

وی، تمرکز ناشیانه برخی نامزدها بر تخریب رقیب و تأکید دائم بر پوششی بودن سایر کاندیداها را حاکی از نگرانی شدید آن‌ها از همگرایی نامزدهای انقلابی و افزایش آراء و اقبال مردم دانست و تصریح کرد: قطعاً ناامیدی اتاق عملیات جنگ روانی فتنه از جلب آرای اقشار کف جامعه، آنان را به سوی فریب افکار عمومی کشانده است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی، اضافه کرد: رویکرد عجیب و پایه اصلی اظهارات برخی از نامزدها در مناظره بر ارائه تصویری «دروغ» از واقعیت‌ها بود که با اندک تأملی در فرمایش پیامبر اکرم(ص) «الکذب مفتاح کل شر ؛ یعنی دروغ کلید خزانه همه بدی‌ها است»، می‌شود گفت آنچه در عمل به رخ مردم کشیدند باز هم کلید بود، اما نه‌تنها کلید نمادین و بی‌خاصیت، بلکه «کلید» همه شرها و بدیها یعنی کذب و دروغ!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی بیان کرد: باید به طراحان عملیات فریب یادآوری کرد گرچه شما در طول این سال‌ها به‌ویژه ۸ سال اخیر «معیشت مردم» را به «گروگان» گرفتید تا به‌زعم باطلتان آن‌ها را بر نظام بشورانید! اما بی‌تردید دوران بازی با افکار عمومی و دوقطبی سازی‌های خیالی به سر رسیده و اکنون دیگر  وجدان بیدار جامعه این رویه را بر نمی‌تابند و زمان حسابرسی و پاسخگویی شما فرا رسیده است.

 استاد حوزه، در پایان با بیان اینکه زمانه، زمانه پیروزی صداقت بر دو رویی و دروغ‌گویی است، گفت: طبق فرمایش مولای متقیان، حضرت علی(ع) «فَلَمَّا رَأَی‏ اللَّهُ‏ صِدْقَنَا أَنْزَلَ بِعَدُوِّنَا الْکَبْتَ وَ أَنْزَلَ عَلَیْنَا النَّصْرَ»؛ پس هنگامی‌که خداوند صداقت ما را دید، دشمن ما را به خواری نشاند و یاری خویش را بر ما فرو فرستاد».

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha