جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لزوم بروز بودن حوزه های علمیه خواهران/همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: نیازهای جامعه و مردم و بویژه زنان را بشناسیم و براساس آن برنامه ریزی کنیم و طلاب نیز بر این اساس کسب مهارت کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در نشستی که در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان برگزار شد، بر لزوم ایجاد تحولات جدی در حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه خواهران باید همسو با تحولات جامعه باشد و خود را بروز نماید.

وی ادامه داد: مراد از به روز بودن این است که نیازهای جامعه و مردم و بویژه زنان را بشناسیم و براساس آن برنامه ریزی کنیم و طلاب نیز بر این اساس کسب مهارت داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: بدنه اداری حوزه علمیه خواهران می توانند با رفتار و منش طلبگی و اسلامی، موجب جذب افراد به حوزه شود. اخلاق نیکو و نرم همیشه موجب ایجاد محبت می شود.

وی اظهار کرد: کارکنان مدارس علمیه خواهران همیشه باید چندین پله از طلاب در تمامی امور از جمله؛ اخلاق و منش اسلامی، نظم و انضباط در امور و سطح علمی پیشگام تر باشند تا بتوانند الگویی عملی طلاب باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha