شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سعید عسکری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: باید با انجام کارهای کارشناسی زمینه افراط گرایی و تفریط گرایی در بین جوانان مسلمان از بین برود و این وظیفه مهم بر دوش روحانیون و طلاب دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسکری، امروز در همایش تخصصی اعضای شوراهای افتاء استان کردستان که با موضوع «آینده پژوهی و بررسی پیامدهای افراط گرایی و تفریط دینی بر جامعه اسلامی» برگزار شد، اظهار داشت: همه ما امیدواریم که انتخابات ۲۸ خرداد زمینه سربلندی ایران اسلامی و در مقابل زمینه سرافکندگی دشمنان این انقلاب را فراهم آورد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیون به عنوان پرچمداران انقلاب و اسلام در جامعه شناخته می شوند و امیدواریم که این نقش را همواره بتوانند به بهترین نحو ممکن انجام دهند و آینده ای روشن را برای ملت ایران رقم بزنند.

این استاد حوزه اظهار کرد: باید بتوانیم که زمینه مشارکت حداکثری ملت ایران به ویژه مردم کردستان در انتخابات را که برای دشمنان همانند زهری سهمگین است، فراهم آوریم.

حجت الاسلام عسکری افزود: باید با انجام کارهای کارشناسی زمینه افراط گرایی و تفریط گرایی از بین برود و این وظیفه مهم بر دوش روحانیون و طلاب دینی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امروز فضای مجازی کودکان، نوجوانان و جوانان را جذب کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این فضا رها شده است، بنابراین به جرأت می توان گفت که تنها نسلی که می تواند آثار مخرب فضای مجازی بر نسل های این مملکت را خنثی کند، قشر روحانی و طلبه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha