چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ نشست «مسئولیت پذیری بانوان شاغل نسبت به خانه و خانواده»، با شرکت خواهران حوزه علمیه استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در نشست مسئولیت پذیری بانوان شاغل نسبت به خانه و خانواده که امروز در فضای مجازی کوثر نت و سامانه سیما معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزار شد، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به اینکه امروز خواهران در اجتماع در عرصه های مختلف فعالیت دارند، گفت: فعالیت مستمر و مطلوب خواهران در عرصه های دینی ،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی درخشان است و این رسالت ها  و فعالیت ها به نحو مطلوب در حال انجام است . 

وی با اشاره به اینکه بانوان در خانه و خانواده در وهله اول به عنوان همسر و مادر تلقی می شوند و رسالت های سنگینی بر عهده دارند، افزود: بانوان ابتدا باید رسالت ها و وظایف خود را در خانواده به خوبی انجام دهند و در حفظ استحکام بنیاد خانواده تلاش کنند . 

امام جمعه دورود در ادامه با اشاره به اینکه خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در گسترش معنویت و تعمیق شعائر اسلامی و قرآنی در جامعه همت داشته باشند، خاطرنشان کرد: خواهران طلبه پرچمداران صیانت از اررش های اسلامی و فرهنگی در خانواده و اجتماع هستند و باید در راستای گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه همت خود را بکار گیرند . 

در پایان این نشیت راهکارهایی برای مسئولیت پذیری بانوان شاغل نسبت به خانه و خانواده و عملکرد مطلوب حضور بانوان در خانه و خانواده ارائه شد . 

گفتنی است، نشست تبیین مسئولیت پذیری بانوان شاغل نسبت به خانه و خانواده در ادامه سلسله مباحث اخلاق فردی، اجتماعی و اداری به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و مدرسه علمیه عالی حضرت خدیجه کبری (س) دورود برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha