جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با تاکید بر این که اولین شرط رئیس جمهور، صداقت و صادق بودن با مردم است و با تهمت زدن به دیگران نمی شود ادعای خدمت به مردم داشت، گفت: تک تک آرای مردم تیری است که به سمت دشمن شلیک می شود و انتقام سخت خون سردار سلیمانی و شهدای مظلوم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»   در تهران، با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات، گفت: اساس انقلاب اسلامی طبق توصیه های امام عزیز و رهبر معظم انقلاب بر اسلامیت و جمهوریت است. حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب یکی از ارکان اساسی و رموز موفقیت نظام جمهوری اسلامی و بقای انقلاب است. بهترین دلیل برای این مطلب هم دشمنی استکبار جهانی است که امروزه از هر ترفندی و حیله کثیفی برای عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می کند تا اینکه بتواند درصدی از این حضور را کم کنند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: مردم ایران اسلامی بصیر و آگاه هستند و بهتر از زمان های قبل در خصوص آینده کشور حساس هستند. مبلغان و افراد صاحب کرسی های علمی و اخلاقی باید این نکته را بازگو کنند که تک تک آرای مردم تیری است که به سمت دشمن شلیک می شود و  انتقام سخت خون سردار سلیمانی و شهدای مظلوم است.

مدیر حوزه علمیه تهران در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار  کرد: در روایات آمده که (رئیس القوم خادمهم)؛ رئیس جمهور باید خادم مردم باشد. اگر کسی صادق است و می خواهد خادم مردم باشد باید گرفتاری ها و مشکلات جامعه را ببیند و نمی شود دم از مشکلات مردم زد، ولی هیچ راهکاری برای حل آن ارائه نکرد و یا دوگانه های کاذب و نادرست مسائل فرعی را مطرح کند.  

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اضافه کرد: با تهمت زدن به دیگران نمی شود ادعای خدمت به مردم داشت!. اولین شرط رئیس جمهور، صداقت و صادق بودن با مردم است. کسانی که از ابتدا وارد مسائل فرعی می شوند نشان دهنده آن است که این افراد در ادعای خودشان صادق نیستند و صلاحیت انتخاب شدن برای ریاست جمهوری را ندارند.

وی با اشاره به سخن ناروای یکی از کاندیدا ها به میراث ۱۴۰۰ ساله حوزه های علمیه، گقت: کاندیدایی که در خصوص میراث ۱۴۰۰ساله علمی و درخشان حوزه های علمیه سخن نادرست و غلطی می گوید و این میراث گرانقدر را تحقیر می کند، متوجه این نکته اساسی نیست که تحصیلات کلاسیک حداکثر ۱۰۰سال بیشتر قدمت ندارد و نباید برای فرار به جلو دوگانه تحصیلات کلاسیک و حوزوی را ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: بزرگانی مانند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب که فخر همه عالم هستند همه افتخارشان به حوزوی بودن است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان گفت: از کاندیداهای ریاست جمهوری در خواست می شود  با مردم صادق باشند و اگر برنامه ای ندارند، صادقانه بگویند که برنامه ندارند.  مردم عزیز هم با بصیرت و آگاهی کامل و حضور حداکثری، به اصلح رای بدهند، چرا که دیگر فرصت اشتباه نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha