جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجتماع طلاب

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات نماد آزادی و مردم سالاری دینی است، هر انتخاباتی این پیام را دارد که مردم می خواهند در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، ظهر امروز در اجتماع سیاسی طلاب و روحانیون و ائمه جماعات که در مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد، در خصوص انتخابات اظهار کرد: انتخابات پیام های مختلف و متعددی دارد، بنابراین در هر جامعه ای که انتخابات وجود دارد نشان از آزادی است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات نماد آزادی و مردم سالاری دینی است، هر انتخاباتی این پیام را دارد که مردم می خواهند در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیام سوم انتخابات این است در جامعه ای که انتخابات برگزار می شود، مشارکت سیاسی وجود دارد و مردم امور سیاسی کلان در یک مشارکت جمعی به نتیجه می رساند، مشارکت سیاسی نشان همدلی و رشد است.

وی عنوان کرد: انتخابات از منظر دیگر آزمون ملی است؛ جهانیان ملت ها را از نظر انتخابات ارزیابی می کنند که این ملت چه مقدار به نظام خود دلبستگی دارد، هر انتخاباتی می تواند نماد و نمودی از اقتدار ملت به شمار رود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این اجتماع خاطرنشان کرد: عده ای به دنبال این هستند تا تنور انتخابات را سرد کنند و یا با حضور حداقلی آن را برگزار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha