جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء امروز صبح در دیدار گروهی از فعالان انتخاباتی ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: گفت: اصلح یعنی فردی که بر مبنای معیارهای امامین انقلاب است و اکنون می بینیم تمام دنیا چشمشان به ایران است، برای اینکه ما کشوری مستقل و آزاد هستیم و دنیا دنبال الگوی موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز صبح در دیدار گروهی از فعالان انتخاباتی، گفت: خدمت به مردم به عنوان اصل فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی در همه عرصه حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امیدوارم همه ما خادم اسلام و خادم مردم باشیم، زیرا اگر خودمان را خادم بدانیم خیلی از مسائل حل می شود.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون دنیای استکبار با ما مخالفت می کند، زیرا آن ها با اسلام مخالف هستند و همانگونه که شنیده اید امام از سال ۴۲ تا پیان عمر مبارکشان فقط کلمه اسلام را بیان داشتند، زیرا هرچه داریم از اسلام است، و بدون اسلام همه ما، هیچ نیستیم؛ هر اندازه دنیای اسلام حول محور اسلام جمع شود موفقیت و برآیند آن بهروزی و پیروزی است.

آیت الله علماء با دعوت از آحاد مردم برای حضور چشمگیر در پای صندوق های اخذ رأی، تأکید کرد:  هر چند سفره مردم کوچک شده است و گرانی، بیکاری برای بسیاری از خانواده ها مشکل ساز شده است، اما به رغم همه این ها، وظیفه همه است که حضور حداکثری را تبلیغ کرده و سوای جناح بندی های سیاسی، در ۲۸ خرداد حماسه ای ماندگار را خلق کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اصل اسلام و اهمیت آن در گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری تصریح کرد: امامین انقلاب با تکیه به اسلام و قدرت آن در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده اند و وقتی بیگانگان حضور با شکوه مردم را ببینند نا امید می شوند.

وی در خصوص اصلح، بیان داشت: اصلح یعنی فردی که بر مبنای معیارهای امامین انقلاب است و اکنون می بینیم تمام دنیا چشمشان به ایران است، برای این که ما کشوری مستقل و آزاد هستیم و دنیا دنبال الگوی موفق است.

امام جمعه کرمانشاه پیرامون اهمیت ثروت کشور، افزود: ما یک کشور ثروتمندی هستیم و از حیث منابع و ذخایر در دنیا کم نظیر می باشیم، مردم امیدوارند رئیس جمهور بعدی آستین همت را بالا بزند و مشکلات را حل کند.

آیت الله علماء در خصوص اهمیت حضور مردم در صحنه خاطر نشان ساخت: هر کدام از مردم باید یک ستاد باشد و شور انتخاباتی را به وجود بیاورند؛ این امانت بزرگ را امام به دست ما داده و ما هم باید به دیگران بسپاریم، زیرا امام راحل تمام مواهب دنیایی را کنار گذاشت و به دنبال کلمه اسلام بود، الان همه استکبار بسیج شده تا نگذارد انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: ببینیم رهبری حکیم از ما چه می خواهد و چگونه تأکید می فرمایند که همه آحاد مردم تنور انتخابات را گرم کنند و همه سلایق سیاسی برای ناامید کردن دشمنان پای صندوق های اخذ رأی حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha