جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
"عدی الخدران" از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق

حوزه/ "عدی الخدران" از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا به دنبال ایجاد نسخه جدیدی از داعش در حمایت از اردوگاه الهول در سوریه است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "عدی الخدران" از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا به دنبال ایجاد نسخه جدیدی از داعش در حمایت از اردوگاه الهول در سوریه است.

وی اشاره کرد: اردوگاه الهول سوریه متشکل از بیش از ۳۰ هزار است و آنها خانواده سرکرده ها و عناصر داعش می باشند که از مناطق مختلف آزاد شده عراق و مناطق دیگر سوریه فرار کردند و آنها از تابعیت های عربی و غیر عربی هستند.

الخدران افزود: این  اردوگاه به مدرسه ای بزرگ برای گسترش اندیشه تروریستی داعشی تبدیل شده و اخیراً گزارش هایی مطبوعاتی و رسانه ای درز کرده که بر خطرناک بودن نفوذ اندیشه داعشی دلالت دارد و این اندیشه در پشت پرده کشتار صد ها هزار عراقی طی سال های گذشته بوده است.

عضو ائتلاف فتح تأکید کرد: آمریکا از طریق حمایت خود از اردوگاه الهول در سوریه، برای ایجاد نسخه جدیدی از داعش تلاش می کند.

وی با بیان اینکه بازگشت خانواده های اردوگاه الهول به هر نقطه ای از عراق قابل قبول نیست و مسئولیت حوادث اردگاه  الجدعه در نزدیک موصله به عهده دولت است، گفت: دیالی از استان های آزاد شده قاطعانه با هرگونه اقدام در این خصوص مخالف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha