دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفار هرندی

حوزه/عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها در کشور هستیم، بهترین و درست‌ترین راه تکیه بر دانش بومی و ملی است نه شعار و سیاست التماسی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمدحسین صفارهرندی امروز در همایش « ۴۲ سال حضور در انتخابات» که امروز در سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: نگاه مثبت به انتخابات، حضور حداکثری در انتخابات و نهایتا انتخاب اصلح ۳ ویژگی هر انتخاباتی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات به ملت ایران فرصت داد که به صورت مستقیم در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، در حالی‌که قبل از انقلاب اینگونه نبود.

وی تاکید کرد: کسانی که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند، بی‌گمان به امید اصلاح نابسامان کنونی در این همه‌پرسی حاضر می شوند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های نامزدهای را به خوبی مطالعه کنیم و بعدا تصمیم‌گیری کنیم، افزود: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که همه ملت ایران خواستار تغییر وضعیت کنونی در کشور هستند، بنابراین با انتخاب یک فرد اصلح می‌توان از وضعیت کنونی خلاصی یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از مشکلات کشور در مسئله سیاسی نبود احزاب قدرتمند و تاثیرگذار است، زیرا با وجود احزاب می‌توان به تمرکز نخبگان و برجستگان جامعه و کشور امیدوار بود. با این وجود به عینه می‌بینم که برخی از احزاب در کشور در شب انتخابات متولد می‌شوند و به گونه‌ای به میوه‌چینان قدرت در کشور تبدیل شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برخی راه برون رفت کشور از وضعیت کنونی را نگاه به خارج می‌دانند که تفکری اشتباه است و می‌تواند امنیت و اقتدار کشور را زیر سؤال ببرد.

وی اظهار کرد: ایران در بسیاری از شاخصه‌های مهم جایگاه بسیار خوبی در بین دیگر کشورها دارد، ولی عملکرد ناقص و بد دولتمردان باعث شده است که نتوانیم از فرصت‌های ناب برای توسعه همه جانبه کشور و نظام استفاده ببریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر به دنبال خنثی سازی تحریم‌ها در کشور هستیم، بهترین و درست‌ترین راه تکیه بر دانش بومی و ملی است نه شعار و سیاست التماسی.

وی عنوان کرد: برخلاف عده‌ای که معتقدند که کشور به بن‌بست رسیده است، باید گفت که هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد و حل مشکلات با تکیه بر نیروی جوان و نخبه کشور، امری حتمی است، بنابراین در این انتخابات باید کسی را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که به دنبال پیشرفت کشور با تکیه بر توان داخلی باشد نه همچنان امیدوار به مذاکره.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha