جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image.png

حوزه/ شرکت در انتخابات تنها تکلیف شرعی نیست، بلکه در این شرایط حفظ نظام از اوجب واجبات و همه هم مسئول هستند و باید پاسخ گوی نظامی باشیم که ۲۵۰ هزار شهید برای تداوم آن داده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین حامدی در نشست و هم افزایی با اعضای ستاد خواهران نماز جمعه پردیسان که به مناسبت دهه کرامت در دفتر نمازجمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(س) بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخابات امسال ریاست جمهوری برای کشور، انقلاب و نظام بسیار سرنوشت ساز است، از این رو حضور حداکثری مردم می تواند به تحقق آرمانهای انقلاب و امامین انقلاب و رفع مشکلات مردم و نظام کمک زیادی کند.

امام جمعه پردیسان قم  با بیان این که  انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه ای برخوردار است گفت: از جمله دلایل این حساسیت این است که منافقین، دشمنان و همپیمانان آنها برنامه ویژه ای برای کشور در ترور، اغتشاش و... حتی برای بعد از انتخابات دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: این مزدوران داخلی، دشمنان و منافقین همه تلاش شان این است که مردم حضور حداکثری در پای صندوق های رأی نداشته باشند و حضور حداکثری هم شکل نگیرد.

امام جمعه پردیسان افزود: البته اگر در گذشته این مسئله در یکی از دوره های ریاست جمهوری اتفاق افتاد به دلیل اعتراض مردم به وضعیت آن زمان به گرانی و... بود.

وی بیان داشت: امروز هم باید تلاش کرد به مردم آگاهی داد که اگر مشکلات معیشتی و.... است، این به دلیل عملکرد، شخص است، نه عملکرد نظام و انقلاب. باید به مردم این آگاهی را داد که حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و همپیمانان آنها در داخل کشور و منافقین و همچنین بالاتر پشتوانه نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: الان برنامه ریزی دشمن برای  تغییر نظام است. این تلاشی است که در جامعه و از سوی دشمنان، منافقان و هم پیمانان آنها در حال شکل گیری است.

امام جمعه پردیسان افزود: این مسئله نشان دهنده شرکت در انتخابات است و تنها تکلیف شرعی نیست، بلکه در این شرایط حفظ نظام از اوجب واجبات و همه هم مسئول هستند و باید پاسخ گویی نظامی باشیم که ۲۵۰ هزار شهید برای تداوم آن داده شده است.

وی بیان داشت: بنابراین بر هر یک از ما لازم است ضمن این که خودمان در انتخابات شرکت می کنیم، دیگران را هم تشویق به حضور در انتخابات کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی گفت: مسئله مهم دیگر انتخاب فرد اصلح برای تداوم انقلاب است که اگر غیر این باشد، باید شاهد مشکلات جدّی در کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha