جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پایان نامه نویسی

حوزه/ مسئول اداره ترویج مهارت‌های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، گفت: آخرین‌ مهلت شرکت در دوره بهاره اصول و فنون پایان‌نامه نویسی برای طلاب ثبت‌نام کننده تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ است.

​به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تدوین پایان‌نامه سطح ۳ حوزه علمیه خراسان منوط به گذراندن کارگاه «اصول و فنون پایان‌نامه نویسی» می‌باشد، این اداره، اقدام به برگزاری دوره بهاره این کارگاه به‌صورت مجازی در سامانه LMS کرده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند طبق اعلام قبلی، خلاصه مطالب دوره که هم اکنون در سامانه ی LMS قابل دسترس است را به شناسه اعلام‌شده، ارسال کنند تا در سامانه مدارج علمی تائید دوره شوند، خاطرنشان کرد: شرکت در این کارگاه برای طلاب سطح سه که شرایط آنان به‌منظور ورود به مرحله تدوین پایان‌نامه محرز گردیده، ضروری است.

مسئول اداره ترویج مهارت‌های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، با اشاره به الزام این دوره برای متقاضیان نگارش پایان‌نامه سطح ۳ اظهار کرد: طلاب برای شرکت در این دوره‌ها باید دروس کتبی و شفاهی سطح ۳ خود را به اتمام رسانده و حداقل معدل ۱۴ را دارا باشند.

وی ابراز کرد: ضرورت و آسیب‌شناسی پژوهش در پایان‌نامه‌های حوزوی، آشنایی با تحقیق و پژوهش، نحوه انتخاب موضوع پایان‌نامه، نحوه نگارش طرح نامه پایان‌نامه، آشنایی با اساتید مشاور و راهنما و وظائف آن‌ها، آشنایی با منابع علمی، نحوه استخراج محتوا از منابع علمی، آشنایی با ساختار پایان‌نامه، آموزش تدوین ظاهری پایان‌نامه، نحوه آماده‌سازی نهایی پایان‌نامه، آشنایی با نحوه دفاع از پایان‌نامه و ...، از سرفصل‌های اصلی این دوره عنوان است.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه گفت: طلاب می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۴۶۴ تماس بگیرند و به‌منظور ثبت‌نام به سایت حوزه علمیه خراسان، سامانه طلاب، بخش پژوهش، صفحه ثبت‌نام‌ها، ثبت‌نام کارگاه پایان‌نامه نویسی (اینجا) مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهشی به‌صورت روزانه در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۸۴۶۰۱۸۰۸۲C۰۶۷d۴۹۱c۵f منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha