پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کانون مساجد

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین با اشاره به برنامه‌های این کانون در ایام دهه کرامت، آغاز ساخت منزل مسکونی برای محرومین و استقبال از خدام رضوی در قالب طرح زیر سایه خورشید را ازجمله مهم‌ترین این برنامه‌ها ذکر کرد.

غلامحسین امیری، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نیز میلاد نورانی شمس طوس، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به برنامه‌های اجرا شده و نیز پیش شده به همت فعالان این کانون اشاره کرد و گفت: عصر روز سه‌شنبه اول تیرماه سال جاری، هم‌زمان با سالروز ولادت ثامن‌الائمه (ع) شهرستان اسفراین میزبان خدام رضوی خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین افزود: چهاردهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید در اسفراین امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تدارک برنامه‌ای از قبیل قدردانی از کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان شهر اسفراین، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم جشن ولادت با حضور خادمین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی در بخشی دیگر از آغاز ساخت یک سرپناه مسکونی روستایی ویژه محرومین و با هدف تبیین شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل‌بیت (ع)» خبر داد و گفت: هم‌زمان با میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) ساخت این سرپناه در روستای فرطان اسفراین و به مساحت ۵۰ مترمربع زمین با کمک خیرین، آغاز شده است.

امیری از اجراهای پاتوقی سرود در مناطق مختلف شهر اسفراین خبر داد و گفت: بچه‌های گروه سرود «کوثر ولایت» و اعضای این کانون در قالب آواهای کریمانه سرودهایی با مضامین مدح امام هشتم (ع) اجرا کردند و تا پایان دهه کرامت در برنامه‌های مختلف ازجمله برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی اترک اجرا می‌کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین ادامه داد: برگزاری مولودی‌خوانی و جشن و دعوت از سخنران و بیان فضایل حضرت ثامن‌الحجج (ع)، ذبح قربانی و تهیه بسته‌های همدلی و توزیع بین نیازمندان، اهداء گل و بسته‌های فرهنگی به دختران و تشویق آنان به چادر، حجاب برتر از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت می‌توان نام برد.

وی همچنین شعارنویسی روی خودروها به مناسبت ایام دهه کرامت و تلاقی آن با ایام انتخابات و تشویق عموم مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی، اجرای طرح جشن‌های خانگی «فدای دخترم» را به اهم این برنامه‌های اجرا شده و در دست اجرای کانون افزود.

وی ادامه داد: ۶۰ پرس غذای گرم و ۱۵۰ قرص نان نیز در این ایام مبارک طبخ، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha