شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزون

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت:  توطئه‌های دشمنان را شناسایی و برای آحاد مردم تبیین نموده تا از نفوذ استکبار جهانی در جامعه اسلامی به خوبی جلوگیریکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در نشست روشنگری جمعی از جوانان منتخب بویین زهرا گفت: بصیر کسی است که هدف‌شناس، راه‌شناس و دشمن‌شناس باشد و به مو قع و به اندازه عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است با توکل بر خدا در برابر دشمنان ایستادیم و باید ابعاد معنوی و توکل برخدا را در خودمان تقویت نموده تا رسیدن به اهداف انقلاب همچون گذشته به پیروزی برسیم.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: هدف نهایی دشمنان تغییر نظام اسلامی و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است، به همین منظور باید آگاه سازی عمومی نسبت به واقعیات سیاسی و مقابله با تحریم ها و نیز تمرکز بر ایجاد ثبات در اقتصاد و معیشت مردم در اولویت قرار داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد:  توطئه های دشمنان در عرصه فرهنگی بویژه فضای مجازی فراوان است و حضور جوانان انقلابی درشبکه های اجتماعی مهم ترین راه مقابله باهجمه های  دشمن  در عرصه فرهنگی است.

استاد حوزه علمیه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و به محض اینکه دشمن مشاهده کرد که یک مسیر درست را انتخاب کرده ایم، از آن روز تاکنون که ۴۲ سال از آن می گذر یک روز برای ما از دشمنی ها وتوطئه هایش  فراغت ایجاد نکرده است. 

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: توطئه‌های دشمنان را شناسایی و برای آحاد مردم در جامعه تبیین کنیم تا از نفوذ استکبار جهانی در جامعه اسلامی به خوبی جلوگیری نماییم.

وی ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: این دهه، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار(ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باید معارف دینی خود را به شکل حقیقی باور کنند.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: جایگاه ولایت و امامت حضرت امام رضا(ع) و تبیین زندگی حضرت معصومه(س) از مسائل مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود،  و باید با ارائه برنامه متنوع در فضای مجازی در این بخش تلاش شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha