جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیاینه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیاینه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد/ آیه ۱۱)

این روزها ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورشان قرار دارند. سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی، زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز، به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام خمینی(رحمت الله علیه)، لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران، طراحی کرده‌اند.

در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین، ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای، در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است، حضور هر چه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات، تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران اسلامی و بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن دعوت از نامزدهای محترم انتخابات به رعایت انصاف، اخلاق و صداقت، از مردم بصیر، همیشه در صحنه و ولایت‌مدار دعوت می کند تا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، با حضور آگاهانه، دشمن شکن و حماسی خویش در پای صندوق‌های رأی؛ بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی(ره) مهر تأییدی دوباره زنند.

ما در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه را پیموده‌ایم و در ‌این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک نموده اند و با مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، برای استقلال و آزادی این مرز و بوم تلاش کرده اند، پیمان می‌بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha