جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، ضعف مدیریت کلان کشور را عامل ساخت و ساز در زمین های کشاورزی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی و اعضای کانون سنگر سازان بی سنگر منطقه کاشان به شکل گیری جهاد سازندگی با اندیشه امام راحل اشاره کرد و با بیان اینکه مدیریت درستی در استفاده از اراضی کشور وجود ندارد، گفت: جهاد سازندگی در عرصه اجتماعی، فرهنگی، دفاعی، کشاورزی و هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن برکات فراوانی داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تحولات اساسی در عرصه  تولیدات دامی و کشاورزی را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: با وجود محدودیت های آبی و خشکسالی های پی در پی، کشت بادام، زیتون، فندق  و... مهمترین دستاورد های وزارت جهادکشاورزی در کنار دیگر محصولات استراتژیک است.

امام جمعه کاشان، عدم هماهنگی مدیران اجرایی درتصمیم گیری ها را مهمترین مشکل کشور دانست و گفت: گرچه بعضی از مدیران اجرایی کشور افرادی دلسوز و جهادی هستند، ولی به دلیل عدم هماهنگی با یکدیگر مشکلات وجود دارد.

 وی  با بیان اینکه با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز تعریف درستی از شناسنامه زمین های کشاورزی نداریم، افزود: به دلیل عدم تعریف درست از زمین های کشاورزی بهترین زمین های کشاورزی مازندران به ساختمان تبدیل شده است.

آیت الله سلیمانی در پایان اطهار کرد: امیدواریم با روی کارآمدن دولت آینده کشاورزی کشورمان رونق بیشتری پیدا کند .

 در ابتدای این دیدار مهندس رضا مظلومی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی، گفت: جهادسازندگی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۶۵ شهید  و   ۹  شهید فرمانده گردان به دلیل جذب کمک های مردمی به مدیریت شهیدحاج جواد یزدانی رتبه اول پشتیبانی جنگ را در کشور به دست آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha