سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌توانیم از مشکلات موجود به خوبی عبور کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری رویداد بسیار مهمی است که هر ۴ سال یکبار وحدت و انسجام مردم کشور را به دنیا نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۹۸.۲ درصد از مردم به میدان آمدند و به جمهوری اسلامی رأی دادند و دشمن از این انتخاب مردم، حیرت کرد و مأیوس شد.

نماینده ولی فقیه در استان  قزوین تصریح کرد: لحظه شماری می‌کنیم تا در روز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه دینی و شرعی و عامل اقتدارمان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از وجود مشکلات معیشتی و مسئولانی که به وظایفشان عمل نکردند، گلایه‌مند هستند، عنوان کرد: قرآن کریم سفارش کرده است که خرمندان را انتخاب کنیم و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌توانیم از مشکلات موجود به خوبی عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: مردم با توجه به عملکرد مهم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، فردی خادم، صادق، توانمند، آگاه، دلسوز و مشکل گشا را برای خدمت، انتخاب کنند.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد:  پیام انتخابات پرشور و حداکثری، اقتدار و استقلال نظام و جلوگیری از نفوذ بیگانگان و روی پای خود ایستادن است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مردم در ۴۳ سال گذشته به خوبی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی آگاه شده اند، عنوان کرد: دشمنان مدام می‌گویند که انتخابات تأثیری ندارد و پاسخ ما به آن‌ها این است که اگر این انتخابات تأثیری ندارد چرا در هر دوره از انتخابات بر رأی ندادن مردم تأکید می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، تصریح کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، جوانانی که رأی اولی هستن به سن تکلیف سیاسی رسیده اند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند و امیدواریم که این جوانان در این جشن بزرگ سیاسی، سرنوشت آینده کشور را به بهترین وجه ممکن رقم بزنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha