دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از پنج اثر جدید با موضوع کرونا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورامینی گفت: تألیف دو کتاب در سال گذشته و دو کتاب در سال جاری و یک مجله تحت عنوان «پاسخ» از فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در باب کرونا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر پورامینی در آیین رونمایی از ۵ اثر جدید با موضوع کرونا که به همت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم به تألیف و چاپ رسیده اند ضمن تبریک دهه کرامت گفت: شیوع بیماری کرونا مسائل و شبهاتی را با خود به همراه داشت؛ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات بر خود واجب دید که در این عرصه ورود پیدا کند.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات خاطرنشان کرد: در خرداد سال گذشته کارگروهی را تشکیل دادیم که در آن برای تولید آثاری در راستای پاسخ به شبهات در قالب مکتوب و در پاسخ به شبهات اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و شبهات مربوط به نظام و نوع مدیریت مسئله کرونا در کشور پاسخ داده شود.

وی گفت: تألیف دو کتاب در سال گذشته و دو کتاب در سال جاری و یک مجله تحت عنوان «پاسخ» از فعالیت های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در باب کرونا بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورامینی تصریح کرد: راه اندازی سامانه «ویکی پاسخ» نیز یکی دیگر از فعالیت های این مرکز در مقابله با شبهات مختلف مرتبط با مسئله کرونا بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha