پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

کانون مداحان استان قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات، باطل کننده بسیاری از فتنه های دشمنان علیه کشور ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  متن بیانیه کانون مداحان استان قم به این شرح است:

امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی علیه السلام، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. "سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی"

انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام و از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است، همان گونه که در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران با حضور حماسی و افتخار آفرین خود در پای صندوق های رای انسجام و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشانده است، در انتخابات پیش رو نیز با توجه شرایط خاص اقتصادی و سیاسی همچون گذشته شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود تا بار دیگر به همه جهان اثبات نماییم که نهاد های اجرایی  و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

بی شک مشارکت پرشور  و حضور حداکثری مردم در  صحنه انتخابات، لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان علی الخصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین متضمن امنیت و استقلال ایران خواهد بود.
در این راستا کانون مداحان استان قم ضمن دعوت از آحاد مردم شریف،  آگاه و بصیر ایران در خلق حماسه ای دیگر در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با انتخاب اصلح  با حضور گسترده و چشم گیر هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در پای صندوق های رای حاضر شده و با انتخاب اصلح نقش مهم وتاریخی خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه عمل به اجرا خواهد گذاشت و بار دیگر  توطئه های استکبارگران و فتنه جویان و دشمنان قسم خورده این نظام را نقش برآب خواهند ساخت و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی هرگونه سایه تهدید و جنگ را با حضور خود از سر این مرز و بوم دور خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha