چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ملت عزیز ایران با وجود اینکه مشکلات فراوانی بر سر راه داشتند همچنان با هوشمندی تمام و با افتخار به گذشته و امید و اعتماد به آینده در میدان انتخابات حضوری حماسه ساز پیدا کردند و افتخار بزرگ دیگری را برای ایران عزیز رقم زدند و ثابت نمودند که تا آخرین لحظه برای اقتدار و عزت ملی در میدان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با فعالان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی را خدمت محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می نمایم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره شاهد درخشش ها و فداکاری ها در عرصه های مختلف بوده و از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم  همان طور که روحیه جهادی، ایمان و اخلاص در جنابعالی آگاهیم، در انتظار ایجاد تحولات اساسی به نفع مردم عزیز در حوزه های داخلی و بین المللی هستیم.

وی ادامه داد: ملت عزیز ایران با وجود اینکه مشکلات فراوانی بر سر راه داشتند همچنان با هوشمندی تمام و با افتخار به گذشته و امید و اعتماد به آینده در میدان انتخابات حضوری حماسه ساز پیدا کردند و افتخار بزرگ دیگری را برای ایران عزیز رقم زدند و ثابت نمودند که تا آخرین لحظه برای اقتدار و عزت ملی در میدان حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: امید است تحت سایه لطف خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) با  تلاش دو چندان و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و استفاده نیروهای جوان، مومن و انقلابی در عرصه های مدیریتی کشور، با پاسخ شایسته به اعتماد مردم، شرایط را از حالت موجود به وضعیت مطلوب تغییر داده و کشور و مردم عزیز را از رویارویی با مشکلات گوناگون رهایی بخشید.

حجت الاسلام رضوانی به شکست توطئه های دشمنان در آزمون بزرگ ملت ایران در ۲۸ خرداد بیان کرد:دشمنان واستکبار جهانی در این روزها وماهها در تلاش بودند که حضور ملت ایران را در صحنه انتخابات کمرنگ نمایند ولی جهانیان مشاهده کردند که ملت ایران در این آزمون بزرگ گل کاشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha