جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 964828
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
کاروان

حوزه /کاروان زیر سایه خورشید با پرچم سبز گنبد رضوی باغشهر تاریخی مذهبی نظنز را متبرک کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امام جمعه شهرستان نطنز در آیین استقبال از خدام حرم رضوی با تاکید بر ارزش و اهمیت حرکت امام رضا علیه السلام به ایران گفت: ورود امام رضا علیه السلام به ایران  زمینه‌ساز بستر ظهور امام زمان(عج) برای شیعه است.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی با بیان اینکه اکنون نیز با پیروزی دولت خادم الرضا ملت ایران در حقیقت پیروز هستند گفت: ایران قوی و سربلند با حضور دولت‌های مردمی میسر می‌شود.

وی با تبریک حماسه ماندگار انتخابات و فتح خرمشهری دیگر، افزود: اگر چه مردن ایران ۲ سال است در رنج و سختی کرونا هستند، اما امام رضا(ع) در دهه کرامت به ملت ولایی ایران قبل از ولادتش عیدی داد و قلب مردم را آرام کرد.

امام جمعه نطنز با تاکید بر اینکه امام رضا (ع) در دهه کرامت خادم خود را خادم ملت ایران قرار داد اظهار داشت: این عیدی را امامی به مردم هدیه داد  که فرمود «لَم یَخُنکَ الأمینُ» شخص امین به تو خیانت نمی‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه خون شهدای ایران ثمره داد و مرحله‌ نوینی از انقلاب و خدمت شروع شد، خاطر نشان کرد: اکنون زمان این است که همه با تعامل، انسجام و وحدت برای تحقق ایران قوی و سربلند به همدیگر کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از گرایش‌های حزبی و سیاسی خسته شدند، افزود:ذئیس جمهور منتخب مرد میدان عمل است.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین حضور خدام عطر رضوی را در یادمان شهدای گمنام این شهرستان مایه خیر و برکت دانست و گفت: کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی نطنز را متبرک کردند.

مبلغ کاروان زیر سایه خورشید نیز با تاکید بر اینکه امام رضا (ع) نمایندگان خود را برای مردم ایران فرستاده و سرتاسر ایران حرم رضوی شده است گفت: مردم با حضور کاروان زیر سایه خورشید زایر حرم رضوی هستند.

حجت‌الاسلام حسن باقریه یزدی افزود: دل‌های آلام دیده و مشتاق زیارت و قلب‌های شکسته مردم زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی در دهه کرامت یکپارچه حرم شد.

خدام حرم رضوی پس از آیین استقبال امام جمعه شهرستان نطنز و اهدای هدیه متبرک ویژه آستان قدس رضوی به وی منزل شهید مفقودالاثر محمدتقی قلیاقی‌زاده رفتند تا ضمن عیادت از مادر بیمار این شهید و دست‌بوسی پدر شهید هدیه ویژه آستان قدس رضوی که یک قطعه از فرش زیر پای زوار است به پدر بزرگوار این شهید معظم تقدیم کنند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از دیدار با خانواده شهید مفقودالاثر قلیاقی‌زاده به منزل شهید علی‌اکبر عابد نظر رفتند تا از پدر و مادر بیمار این شهید والامقام نیز تفقد و دلجویی کنند و هدیه ویژه متبرک آستان را تقدیم این اسطوره‌های صبر و ایثار و فداکاری کنند.

حضور در جشن مردمی مسجد  امام مهدی (عج) مسکن مهر، ادای احترام و تجدید بیعت با شهدای گمنام شهرستان و شرکت در جشن مردمی روستای تاریخی اریسمان پایان بخش برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان نطنز بود.

کاروان زیر سایه خورشید به نطنز رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha