جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: حل مشکلات معیشت و زندگی مردم و بهبود تورم افسارگسیخته، نخستین گام رئیس جمهور منتخب ملت باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: رای آگاهانه و با بصیرت ملت ایران دولتی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات مردم را حل کند که ان‌شاءالله با حضور دولتی جوان و فعال بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع نمایند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: بینش و آگاهی مردم و علاقمندی آنها به ولایت از عوامل موثر در خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی ادامه داد: بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمنان با پایداری و استقامت ملت ایران کارایی خود را از دست داده است.

وی اظهار کرد: حل مشکلات معیشت و زندگی مردم و بهبود تورم افسارگسیخته، باید نخستین گام رئیس جمهور منتخب ملت باشد.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور با نشاط وفعال خود  در پای صندوقهای رای حماسه ای بی‌نظیر را آفریدند و پیروزی عظیمی برای انقلاب اسلامی رقم زدند، چرا که از ماه ها قبل توطئه های بسیاری را دشمنان طراحی کرده بودند تا شاید حضور ملت در پای صندوق‌های رای کم رنگ شود.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد:  جوانان، آینده کشور را بسازند و دولت هم در این موضوع اگر از جوانان استفاده کند قطعاً موفق خواهد شد.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸  خرداد تمامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha