شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 965092
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
فعالیتهای جهادی بنیاد بین المللی اربعین حسینی استان قزوین در کشور سوریه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان فارس از ساخت ۶۹۰۰ حمام، سرویس بهداشتی و لوله کشی گاز منازل مددجویان در سال گذشته یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بدری، صبح امروز در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته ۴۲۰۰ حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت استان بهسازی و ساخته شد.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد تلاش می کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخصهای بهداشتی انجام دهد.

بدری یادآور شد: ۴۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام با اعتبارات دولتی و کمک های خیران و منابع مردمی معادل ۱۸۶ میلیون و ۵۳۳ هزار ریال به این امر اختصاص یافته است. همچنین ۲۷۰۰ لوله کشی گاز نیز برای منازل مددجویان انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه ۶۹۰۰ نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره مند شدند؛ اضافه کرد: سال گذشته ۹۰۸ میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخص های بهداشتی هزینه شده است.

وی در خصوص اجرای برنامه های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می کند امسال با انجام طرح های غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

بدری در پایان افزود: بهره مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha