جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image-20210622120543-1.jpeg

حوزه/ کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» نوشته حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دزفولی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «جستاری در عرفان نظری و عملی» نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دزفولی در ۵۱۲ صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

هدف فرد از مطالعه عرفان یا دستیابی به تخصص در این دانش و یا به دست آوردن رویکردی عرفانی است تا با آن شیوه زندگی خود را بهبود بخشد.

گروه اول می‌توانند با مطالعه کتاب حاضر با یک دوره «عرفان نظری» و نیز «عرفان عملی» آشنا شوند و علاوه بر استفاده از مباحث آن علاقه خود را برای ورود به این رشته را بسنجد.

گروه دوم یعنی علاقه‌مندان به مباحث عرفانی که در رشته‌های دیگر مشغول اند نیز می‌توانند با خواندن این اثر علاوه بر استفاده از مباحث آن چارچوب ذهنی، خود را جهت هر گونه فعالیتی در این باره نظم دهند.

کتاب «جستاری درعرفان نظری و عملی» نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دزفولی از دو بخش «جستاری در عرفان نظری» و «جستاری در عرفان عملی» تشکیل شده است؛ نویسنده این اثر، در بخش نخست «مبادی و کلیات عرفان»، «معرفت شناسی عرفانی»، «هستی شناسی عرفانی»، «جهان شناسی عرفانی» و «انسان شناسی عرفانی» را مورد تبیین قرار داده است.

همچنین در بخش دوم این کتاب نیز به مباحثی همچون «کلیات عرفان عملی» و منازل ده گانه «ابواب»، «معاملات»، «اخلاق»، «اصول»، «وادی ها»، «احوال»، «ولایات»، «حقایق» و «نهایت» می پردازد.

علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha